pátek 1. srpna 2014

Měsíční nákupy knih

Knižní úlovky

 Až ji uvidíš - je to moje první kniha od této spisovatelky, tak jsem zvědavá, zda ji přiřadím mezi svoje oblíbené autorky :-)

Křič! - taky tuto autorku jsem ještě nečetla, a tak jsem opět zvědavá, zda se mi bude líbit

Kniha tajemství - a do třetice opět autor, od kterého jsem nic nečetla, tak snad budou povedené všechny tři knížky





3x Jane Austen - i když je Jane moje nejoblíbenější autorka, většinu jejich knih nevlastním, ale přečtené je mám, buď půjčené z knihovny, nebo v elektronické podobě. Proto nyní rozšiřuji svoji sbírku knih od této autorky

Můj život s.... - i když tuto knihu nenapsala zrovna moje jedna z nejoblíbenějších autorek, je právě o ní a tak musí být v mojí knihovně, její recenzi jste si již mohli přečíst.....







Doufám, že se Vám malé zpestření mého blugu líbilo. A co vy jaké kousky jste si v poslední době koupili? Doporučte mně i ostatním čtenářům v komentářích. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat