pondělí 15. září 2014

Měsíční chvástačka není tak zcela měsíční.... :-)

Tak tady vidíte moje "nové" úlovky. Nemohu napsat nové bez uvozovek, jelikož dvě knihy jsem si pořídila z antikvariátu a dvě mám z internetového knihkupectví, čili né z kamenného obchodu.Nejedá se o knihy pořízené za měsíc, ale za dva, takže i tak jich moc není, ale nevadí..........













Tuto knížku jsem si půjčila v knihovně, ale jelikož jsem ji musela vrátit a ještě ji nestihla přečíst, tak jsem si ji musela pořídit. Kniha vyšla už docela dávno, ale až nyní je o ni velký zájem, možná je to i díky seriálu, který se podle této knihy natáčí. Já, abych pravdu řekla, tak se nějak do této knihy nemůžu začíst a tak jsem zvědavá, jestli jsem si ji nekoupila zbytečně......No uvidíme, snad ji brzy přečtu a přinesu Vám její recenzi.






No a jak už jsem psala v mé první "vychloubačce", tak rozšiřuji svoji sbírku knih od Jane Austen. Lady Susan a Rozum a cit jsem ještě ve své sbírce neměla, takže jejich pořízení bylo samozřejmostí. A knihy Pýcha a předsudek? Tak tu už ve své sbírce mám, ale jelikož je to moje nejoblíbenější knihy od této spisovatelky, napadlo mě, že bych si ji mohla pořídit ve všech českých vydáních, co vyšly. Takže je to moje druhá a i nadále si tuto knihy budu pořizovat.....není to trochu divné, co myslíte?

Také máte nějaké své oblíbené knížky v různých vydáních? 

2 komentáře:

  1. Hanči: Cizinku jsem četla i ty další díly a líbily se mi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se do této knihy "Cizinka" nějak nemůžu začíst......no snad mě to někdy chytne. :-)

      Vymazat